X
تبلیغات
عکس - ورزش زیر شکم

عکس

همیشه فکر میکنم به دنیا اومدم تا با دنیا بجنگم .پس باید بجنگم و کم نیارم چون نجنگم شکستم میده.

ورزش زیر شکم

یکی از قوی ترین عضله های بدن عضله زیر شکم است که به سختی به شکل می گیرد و همین طور به سختی از بین می رود. دو یا سه حرکت عمده ورزشی که در کوچک کردن این ناحیه بدن کمک می کند را عرض می کنم . عکسش را هم بعدا اضافه می کنم .

جهت چربی سوزی و لاغر کردن  شکم حرکاتی که توضیح داده می شود را نباید ناگهان به تعداد زیاد انجام بدهید بلکه باید در چند ست تکرار کنید و بین هر ست ۴۰ تا ۶۰ ثانیه به بدن خود استراحت دهید. درضمن این حرکات را چه در جرکت رفع و چه در برگشت با کنترل کامل و فارغ ار شتاب زدگی انجام دهید چون باعث آسیب های جدی به کمر و ستون فقرات می شود.

قبل از انجام هر ورزشی باید بدن را گرم کرد و به مدت یک ساعت و نیم قبل و بعد از ورزش از خوردن غذا های حجیم خودداری کرد. 

حرکت شماره یک :

بدن خود را از میله بارفیکس آویزان کنید و هر دو پای خود را همزمان به صورت شکسته یا صاف به سمت جلو یا داخل شکم حرکت دهید. توجه داشته باشید که نیمه بالایی بدن باید ثابت بوده و هیچ حرکتی نداشته باشد. این حرکت را با ۳ ست ده تایی آغاز کنید و در روزهای بعد به ست های ۳۰ و ۴۰ تایی افزایش دهید.

حرکت شماره دو :

با تکیه بر دو دست روی سطح زمین دراز بکشید به گونه ای که فقط ناحیه باسن و دست ها از آرنج به پایین روی زمین باشد سپس پاها را در داخل شکم به صورت پمپی به سمت جلو عقب حرکت دهید. دقت کنید تا پایان هر ست پاها نباید روی زمین قرار بگیرد. اگر امکان تحمل فشار بیشتر بر عضلات خود را دارید می توانید از قرار دادن دست ها بر روی زمین هم خودداری کرده و فقط ناحیه باسن را روی سطح قابل تکیه قرار دهید. این حرکت را بهتر است روی سطح سکو مانند یا شبیه آن انجام دهید. این جرکت را در سه ست به تعداد توانتان انجام دهید.

عکس مربوط به این حرکات را در روزهای بعد حتما اضافه خواهم کرد.

 

 

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم تیر 1385ساعت 3:18 قبل از ظهر  توسط   |